quantum of love

Salam Kasih Sayang,
Izinkan,
Penyelesaian individu untuk kesihatan anda adalah yang terbaik.

Tumbuh -tumbuhan bekerja kerana kita telah terlibat dengan mereka.

kita bergantung pada tumbuh-tumbuhan untuk:
1. Oksigen
2. Makanan
3. Pakaian
4.Tempat tingal

Penyelesaian yang tersedia setiap saat:

DIA tidak memberikan apa yang kita minta....
Namun telah menyediakan apa yang kita perlukan.
Syukuri , nikmati dan jaga apa yang kita miliki saat ini.

Kata bijak:
Kita korbankan kesihatan untuk mendapat kekayaan
Kita merencanakan, bekerja dan menabung.
Kemudian mengorbankan kekayaan untuk mendapatkan kesihatan dan sering yang didapati adalah kubur
Kita hidup bangga atas apa yang dimiliki, kita mati hanya memperolehi batu nisan.

Wassalam .


Friday, September 30, 2011

Penyelesaian Suami Isteri -Keintiman Bercinta Dari Urutan

Bercinta selalu lebih menyenangkan ketika anda merasa selesa, tidak terbeban apapun, terutama membuat fikiran dan tubuh anda merasa santai. Cubalah memberikan urutan berahi kepada pasangan anda sebelum bercinta, kerana urutan berahi akan menghilangkan tegang yang dirasakan otot. Tidak berhenti sampai disitu sahaja, urutan akan membuat anda semakin intim.
Sebelum memulakan ada baiknya anda menyiapkan ruangan untuk membuat keadaan menjadi lebih intim, misalnya dengan menggunakan lilin atau lampu redup.

Kunci pintu, matikan handphone, pastikan kegiatan anda takkan terganggu oleh apapun. Pasang muzik klasik yang nyaman. Mulai sentuhkan hujung jari anda pada bahagian belakang badannya, kemudian teruskan ke bahu, tangan, paha, hingga telapak kakinya. Jangan terlalu menekannya, cukup berikan urutan kecil, kerana tujuannya membuat pasangan anda santai terlebih dahulu.

Kemudian ketika pasangan anda sudah merasa selesa dan santai, mulailah berikan urutan yang sedikit berat pada punggungnya, namun usahakan gunakan berat badan anda sebagai julur, bukan kekuatan tangan. Ingat untuk selalu berkomunikasi, tanyakan apakah urutannya kurang atau terlalu keras, dan cuba untuk tidak melepaskan sentuhan tangan anda dari tubuhnya.

Ulangi lagi urutan seperti yang anda lakukan dalam sentuhan pembuka, tetapi usahakan tidak terasa seperti diurut, sehingga sensasi yang diterima pasangan anda .

Lakukan hal yang sama pada bahagian depan tubuh pasangan anda, mulakan pada bahagian atas tubuh terlebih dahulu, kemudian turun ke bawah. Tubuh bahagian depan mempunyai suatu sifat khusus kerana terdapat titik-titik rangsangan, beri perhatian khusus pada titik-titik tersebut, usahakan berikan urutan lebih lama, dan goda pasangan anda pada saat anda memberi urutan pada titik-titik tersebut.

Rasa berminat untuk beli minyak urut aromatik hubungi 019-3969192
imej :google
Berbeza dengan urutan biasa, urutan berahi ialah urutan yang lama, berterusan, dan erotis.

No comments:

Post a Comment