quantum of love

Salam Kasih Sayang,
Izinkan,
Penyelesaian individu untuk kesihatan anda adalah yang terbaik.

Tumbuh -tumbuhan bekerja kerana kita telah terlibat dengan mereka.

kita bergantung pada tumbuh-tumbuhan untuk:
1. Oksigen
2. Makanan
3. Pakaian
4.Tempat tingal

Penyelesaian yang tersedia setiap saat:

DIA tidak memberikan apa yang kita minta....
Namun telah menyediakan apa yang kita perlukan.
Syukuri , nikmati dan jaga apa yang kita miliki saat ini.

Kata bijak:
Kita korbankan kesihatan untuk mendapat kekayaan
Kita merencanakan, bekerja dan menabung.
Kemudian mengorbankan kekayaan untuk mendapatkan kesihatan dan sering yang didapati adalah kubur
Kita hidup bangga atas apa yang dimiliki, kita mati hanya memperolehi batu nisan.

Wassalam .


Monday, November 7, 2011

Posisi Berbiologi Untuk Melangsingkan Badan


Selain merapatkan keintiman dengan pasangan, pilihan kedudukan terbaik sangat berkaitan berbailogi membantu anda lebih ramping. Jika anda menjadikan berbiologi sebagai salah satu keutamaan, maka agenda ini tentu menjadi masa yang lebih dari sekadar menyenangkan. Berbiologi pun boleh menjadi alat untuk membuat hubungan anda lebih kuat.Namun, apakah anda tahu berbiologi pun boleh membuat tubuh lebih kurus? Ya, kerana itu tenaga fizikal yang terlibat ketika hubungan berbiologi melibatkan sejumlah besar kalori yang dibakarnya.


Kerana, seks yang rutin pun akhirnya membantu anda untuk mendapatkan tubuh yang ramping.Jangan lupa memerhatikan kedudukan berbiologi yang anda pilih. Pemilihan posisi seks yang tepat akan berpengaruh pada keberkesanan penurunan berat badan.

Ini adalah Posisi Berbiologi untuk melangsingkan badan.Posisi berbiologi 69: Biasanya, anda akan menahan tubuh tetap stabil dan kepala anda ke atas dan ke bawah ketika berada di kedudukan 69. Namun berbanding melakukannya dengan cara tersebut, anda boleh menukar cara melakukan blowjob dengan menggerakkan seluruh tubuh anda, bukan hanya kepala dan leher sahaja. Anda boleh menggantikannya dengan melakukan posisi setengah push up masa berbiologi.

Posisi berbiologi mencangkung:
Posisi mencangkung hanyalah variasi dari kedudukan woman on top. Berbanding berlutut selama penetrasi, anda boleh meletakkan kaki anda di kedua-dua sisi tubuhnya dan mencangkung. Gerakan naik turun di posisi ini memang sangat melelahkan, tetapi yakinlah bahawa kedudukan ini akan membakar kalori anda.

Lakukan beberapa pengulangan sehingga anda dan pasangan sampai benar-benar puas dan mencapai titik klimaks. Hal ini sekaligus dapat menjadi latihan kardio bagi anda sekaligus mengukuhkan otot kaki anda.

Posisi mubaligh:
Jika anda ingin menurunkan berat badan apabila berbiologi, anda boleh cuba mengambil bahagian dalam kedudukan mubaligh. Ketika suami berada di atas dan anda berbaring telentang, angkat badan anda sambil mencium bibir atau lehernya. Tahan kedudukan ini sementara waktu dan kemudian kembali turun. Caranya, jangan gunakan tangan anda untuk mengangkat tubuh dari katil. Sebaliknya, gunakanlah batang tubuh anda. Untuk menurunkan berat badan secara berkesan apabila berbiologi cubalah lakukan hubungan intim ini di lantai atau di atas tikar yoga anda. Ini lebih baik daripada di katil kerana tekstur tilam katil yang terlalu lembut hanya akan memanjakan anda.

Percuma  he he...x perlu ambil pil pelangsing .

semuga bermanfaat
sumber: internet

No comments:

Post a Comment